طب میکرو چینی Osmotherapy می GFR 63 در CKD معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب میکرو چینی Osmotherapy میGFR 63 در CKD معکوس

طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی را امید تازه ای برای کسانی است که از بیماری مزمن کلیه تلاش. گفته شده است که آن را می توانید از این بیماری به طور طبیعی درمان، پس از آن می توانید آن را به عقب GFF63 در بیماری مزمن کلیه؟

تصفیه گلومرولی نام کامل GFR است، آن را به یک شاخص مهم برای عملکرد کلیه است. GFR 63 به معنی کلیه نمی تواند کاملا کار می کنند، وجود دارد فقط باقی مانده 63٪ از آن را می تواند بهره وری کار می کنند. بنابراین نکته مهم این است که به بهبود عملکرد کلیه، اگر شما می خواهید برای معکوس کردن این بیماری است. در گذشته، هیچ راه خوبی برای بهبود عملکرد وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است برای به تاخیر انداختن پیشرفت آن، حتی این، مردم باید به صورت پایان بیماری مرحله کلیه همچنین به عنوان شناخته شده ی ارومیه، که یک زندگی بیماری تهدید.

خوشبختانه، در روز ما، پزشکان مجموعه ای از درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی اختراع کرده اند، آنها می توانند به این بیماری به طور طبیعی رفع می کند. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy آنهایی که نماینده است، که یکی از ما در آغاز ذکر شده است. توسط تخلیه سموم و نفوذ به مواد تشکیل دهنده فعال در شاخ و برگ گیاهان از پوست، می تواند به این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

برای بیمار با GFR 63 در بیماری مزمن کلیه، آنها در مرحله 2 این بیماری هستند. اگر آنها می توانند طب میکرو چینی Osmotherapy در زمان، ممکن است شانس برای دریافت بهبودی از آن را داشته باشد. اگر شما فرد با وضعیت مشابه هستند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا به شما کمک کند با این بیماری مبارزه با مشورت نیست.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، GFR 63 در CKD، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: